Love, Life & Happiness

Nutid, framtid, lycka, glädje och kärlek i en salig blandning. Inredning, mode, design, yoga, natur, resor, arbetsliv och familjeliv. Välkommen till en värld av glädjeämnen :-)

Tillfälligt avbrott

Kategori: Personligt

Pågående fasteperiod som varvas med vegetarisk kost känns aningen trög. Jag skryter inte direkt med mitt kroppsliga omfång och dagar som denna borde jag veta bättre. En SEMLA är väl kanske inte den optimala lösningen trots sprängande huvudvärk och en smula självömkan. Jag roar mig med att fundera på vilken del av min fluffiga mage semlan bidragit med ytterligare utfyllnad?!
 
Tur att yogakursen börjar imorgon, den utgör alltid superpepp för tränings- och hälsoinspiration!! Wohoo 💫 
#yogayum
 
Imorgon är en annan dag ☀️
 
 
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: