Love, Life & Happiness

Nutid, framtid, lycka, glädje och kärlek i en salig blandning. Inredning, mode, design, yoga, natur, resor, arbetsliv och familjeliv. Välkommen till en värld av glädjeämnen :-)

Företagsliv i harmoni

Kategori:

HRE Konsult har nu etablerats i nya sprillans nya lokaler och jag stortrivs mina 200 företagskollegor hos Arkipelagen. Med hänvisning till min kontorsinredning har jag, inte helt otippat, suddat ut gränsen mellan hem- och arbetsmiljö då dessa onekligen påminner om varandra. Som hemma fast på jobbet och tvärtom.
Välkommen förbi på fika eller lunch, du hittar mig på Stora Åvägen 21 i Sisjön :-)
 

På mitt glamourösa kontor bedriver jag verksamhet som affärskonsult inom HR och Ekonomi och nytt för 2015 är att jag även arbetar med Projektfinansiering. I samarbete med Utveckla Väst verkar jag som konsult för privatpersoner och företag som vill ge sig i kast med möjligheten att söka projektfinansiering från Svenska fonder och stiftelser och de omkring 400 miljarder som finns i bidragspotten. Av egen erfarenhet samt i egenskap av projektägare för "Patientprojekt Livsviktigt" rekommenderar jag projektfinansiering för dig som brinner för en värld av obegränsade möjligheter.
 
Söker du en affärspartner inom HR, Ekonomi eller Projektfinansiering?
Välkommen med din förfrågan, c[email protected] eller 0709 - 80 28 10.
 
HRE Konsult - Företagsliv i harmoni
 
 
 

 
Kommentera inlägget här: