Love, Life & Happiness

Nutid, framtid, lycka, glädje och kärlek i en salig blandning. Inredning, mode, design, yoga, natur, resor, arbetsliv och familjeliv. Välkommen till en värld av glädjeämnen :-)

Framtidsavgörande

Kategori: Personligt

Jag har tillägnat kvällen åt ett fantastiskt ändamål: Balansekonomi. Charlie Söderberg som har tidigare varit programledare i Lyxfällan ägnar numera sitt liv åt att hjälpa andra människor att uppnå en större dimension av rikedom och balanserad livskvalitet. Charlie är en fantastisk föreläsare på många sätt som fångar publiken på ett hänförande sätt få förunnat. Av respekt för innehållet och personen som sådan kan jag för egen del konstatera följande.
 
JA, jag behöver ser över min ekonomi och förutsättningar därutöver
JA, jag är beredd att satsa min energi för att åstadkomma skillnad
JA, jag är medveten om mina negativa beteenden men blundar allt som oftast för dessa
JA, jag förstår att skillnaden inte handlar om medvetenhet utan om faktiskt agerande
JA, jag är villig att förändra mitt beteende för en tillmötesgående framtid
JA, jag är införstådd med att förändringar tar tid
JA, jag vet vad jag vill och tänker kämpa för det som är viktigt
JA, jag tänker ge mig i kast med kick-offen 21/3 och förändra mitt liv
 
Vill DU göra mig sällskap på resan mot ett rikare liv? Väl mött!
 
Love C
 
 
Kommentera inlägget här: